אם גם אתם שואלים את עצמכם מה היא הלשכה למנהל אמריקאי ואיך היא מסייעת בענייני אמריקה – הפוסט הבא בדיוק בשבילכם!. הלשכה למנהל האמריקאי הוקמה במטרה לסייע לאנשים הזקוקים לעזרה מול הרשויות האמריקאיות, לקצר עבורם את הזמן ולחסוך להם המון אנרגיה, בירוקרטיה וכסף.

קצת היסטוריה

מנכ״ל הלשכה למנהל האמריקאי הוא מנחם ריפקינד  – יועץ מס מומחה ומורשה מטעם רשום המיסים האמריקאית. הוא מתמחה בהגשת דוחות מס ידניות ואלקטרוניות, מומחה בייצוג לקוחות בפני רשות המס הפדרלית. הוא ואנשי הצוות שלו ישמחו לסייע לכם בכל ההליכים הבירוקרטיים מול הרשויות האמריקאיות. המנהל הוקם בשנת 2012.

באילו נושאים ואילו טפסים הלשכה למנהל האמריקאי עוסקת?

  • דוחות מס אמריקאים – כל מי שנושא באזרחות אמריקאית או בגרין קארד מחויב להגיש דוחות מס אמריקאיים ולדווח על ההכנסות שלו כאן בישראל וזה לא משנה אם הוא חי רק בישראל. שיטת המיסוי האמריקאית מחייבת כל אדם עם אזרחות לשלם מיסים. מכיון וארצות הברית וישראל חתומות על הסכם, מומלץ להיעזר במנהל האמריקאי בכדי למלא את הטפסים לצורך דיווח הכנסות ותשלומי מס.
  • השגת מספר סושיאל סיקיוריטי נאמבר – עוד תהליך בירוקרטי מורכב בארצות הברית, שלמעשה מספק מספר ביטוח לאומי אמריקאי. מדובר בתהליך ארוך ומורכב מאוד שיכול להימשך חודשים ארוכים.
  • אזרחות אמריקאית לילדים – תהליך הוצאות אזרחות לילדים שנולדו בארצות הברית או לילדים להורים עם אזרחות אמריקאית מחייב מילוי של מסמכים רבים והוכחה של כל מיני דברים כמו הוכחת שהות, איסוף מסמכים אמריקאים כמו תעודת לידה, תעודת אזרחות, דרכונים, איסוף מסמכים ישראלים, בדיקת מסמכים, ריאיון אישי ועוד.

לסיכום, הלשכה למנהל האמריקאי תסייע לכם בכל התהליכים הבירוקרטיים מול הרשויות במטרה להקל עליכם ולקצר את הזמן שהדברים מתנהלים. כידוע, כל מילוי שגוי של טופס הכי קטן חוזר אליכם ומאריך את התהליך עוד יותר ולכן שווה לפנות למקצוענים במטרה לחסוך את הזמן הזה. יש לנו את הניסיון הדרוש בהתנהלות מול כל הגופים הרלוונטיים ולכן נשמח לסייע לכם בכל השלבים ובכל התהליכים הקשורים לכך.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות